Saturday, April 21, 2012

I love kimchi


 여보세요
 잘 지내

Anda paham?,tak paham?...buat-buat paham jer sebab aku pun tak paham...:)



Jom kita membaca semua


 Kalau benda diaorang minat tak payah susah-susah nak suruh...yang paling aku tak tahan siap beli lagi kamus tu..baca kamus ok!!.kalau aku soh baca buku Sains ker Kajian Tempatan ker sampai berbuih mulut rasanya....
Hebat betul pengaruh budaya pemakan kimchi ni yer....dari lagu,makanan,gaya rambut,bahasa walaupun kita tak paham dapat tembus tembok budaya kita..betapa terbukanya anak-anak Malaysia...:)

"Kerajaan sedia mempertimbang untuk melaksanakan pembelajaran bahasa Punjabi di sekolah sekiranya terdapat permintaan dan bilangan pelajar yang mencukupi untuk mempelajarinya, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin"

p/s:Pasni kena buka kelas bahasa Korea pulak yer Tan Sri akan ada permintaan kot... :)

3 comments:

OcinChee said...

Xmengira umur... bolhe tahan ank murid cikgu ni ;D

Cik Ina Do Do Cheng said...

ye ke bahasa korea, kecik lagi dah minat korea. kenapalah anak-anak akak tak minat korea k-pop semua tu, tanya k-pop pun dorang tak tahu.termalu jap akak.

Siti Aisyah said...

Cikgu : Megat kdg2 ckp korea smp saya sendiri x paham.. :) Dictionary ni cikgu, smp ke library dia bawakk..

Post a Comment