Saturday, April 16, 2011

Bag it...is your life too plastic? Documentary Film.. tentang plastic

Salam,

Harap-harap award-winning documentary Bag It ni sampai kt Malaysia...tapi rasanya kita dapat download dari internet je kot..sebab orang kita bukan minat sangat nak tengok documentary camni...nak-nak yang citer pasal bag plastik lak tu...lagipun hanya ditayangkan di AS jer buat masa skarang....aku suka ja benda-benda camni..



Sikit storyline tentang documentari bag it ni..

An average guy makes a resolution to stop using plastic bags at the grocery store. Little does he know that this simple decision will change his life completely. He comes to the conclusion that our consumptive use of plastic has finally caught up to us, and looks at what we can do about it.


Bag It Intro from Suzan Beraza on Vimeo.

sesiapa yang minat nak tengok macam documentary klik sini documentary film
p/s: Budak-budak kena pupuk tgk documentary jangan tgk sangat kartun yang tak berfaedah tu...:)

5 comments:

Wuucin Kimora said...

Owhhhh.. n lame cikgu xupdate ;p

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak suka je bab ni.Betul tu pupuk anak bab jaga alam sekitar ni dari kecil.kalau dah besar, dah terlambat. Insyaalah buat masa ni akak ajar Firdaus buang sampah di tempat sepatutnya, dia ikut.Bagi makcik isu ni satu isu besar, semua manusia kat dunia ni, kena ambil tahu dan bertindak.

Zullism said...

wuucin...hehe..sajer jer.skang ni suka msuk baca jer..nk update klu rajin..:)

kak ina: betulla akak memang benda ni satu isu besar...tapi ramai yang tak sedar..saya kat skolah memang dok promote budak2 tentang bag plastik ni...heheh..

Faiz Tapit said...

betul2.. skang ni sume mende nak kena plastik...
sampai muka artis pun byk yg plastik... heheh

AdaAkuKesah said...

@faiz.. kahkahkah.. tu camne nak buang tu?

Post a Comment