Thursday, April 22, 2010

POTONG-POTONG


Rasanya semua orang kenal dengan ayat "POTONG POTONG" ni....takp ayah nak explain lebih-lebih rasanya...
Mestila yang pasti  P1WIMAX....Ramai juga lah member-member aku yang terpengaruh dengan iklan potong-potong tu....dan macam-macam jugak komen kita dengar mengenai servis P1WIMAX ni...

Aku rasa aku dah berjaya mempengaruhi 2-3 orang member jugaklarr supaya join P1 punya group ni....hahaha

Apa yang aku nak kongsi kat sini dengan member-member mahupun pembaca blog ni tentang pakej terbaru P1WIMAX ni....
Baru-baru ni aku dioffer dengan product Wimax terbaru...kononnya aku ni terpilih antara ramai-ramai pengguna P1 kat Malaysia ni...kiranya aku antara insan yang bertuahla....pakejnya prepaid(prabayar) pastu tanpa kontrak,pastu siap bagi 3 bulan percuma langganan...aku pun terima offer P1 ni..

Tapi aku kena bayar RM90,aku terima saja sebab bila kira-kira balik macam menguntungkan..(walaupun waktu diaorang offer tu time aku tengah drive) kalau kena saman tu mau melayang RM300 tu....dalam masa 2 hari SKYNET hantar usb WIGGY modem...

Selama lebih 2 minggu pakai WIGGY PREPAID P1WIMAX ni so aku boleh larrr katakan...servis dia memang sangat memuaskan...speed wiggy ni boleh cecah sampai 1.3Mbps itu paling laju sedangkan dalam pakej cuma 800kps jer....kemudiannya...selama aku pakai ni tak pernah larrr tiba-tiba terputus ker tercabut ker....hahah...tapi pakai prepaid wiggy ni macam pakai prepaid telco tu....habis limit data tu dah takleh pakai lagi..kena topup baru leh pakai balik...

Kesimpulannya aku rekomen kan larrr WIGGY prepaid ni dekat member-member dan pembaca blog ni....satu lagi...kalau nak top-up cuma RM20 untuk 15 hari..RM50 untuk 30 hari.topup leh beli dekat stesen minyak atau 7E...so selamat mencuba....nak tau lebih lanjut pergi website P1 WIMAX yer....
















0 comments:

Post a Comment