Sunday, March 17, 2013

Coca Cola 3 Negara

Salam,

What is your hobby zul?
My hobby is collecting stamps, counting coins and sleeping teacher.

Ada ka tidur pun hobi :)
Itu dulu-dulu punya cerita la zaman kanak-kanak. Suka kumpul setem, banyak siap 2-3 album sekarang ni dah berubah hobi.Album stamp pun entah kemana anak buah buat main.

Sejak 2008 aku mula terlibat ngan hobi mengumpul barangan Coca-Cola.Botol,tin,cawan,pinggan apa saja pasal Coca-cola lah.Paling Best kalau dapat pree.hihi.Terbaru ni dia botol + air dari Australia.Harap souvenir dari kawan-kawan saja, nak pergi tak tau bila.

 Ni dia botol Coca-Cola 600ml dari Australia.







Bulan lepas dapat jugak dari botol dan tin Coca-Cola dari Jepun.Botol sama jer design macam kat Malaysia, content pun sama cuma penutup botol jer beza .



Yang ni pulak perbandingan 3 botol dari 3 negara, Malaysia, Jepun dan Australia.




Kalau kita nak bandingkan yang Malaysia paling sedikit kandungan calorie cuma 42cal per 100ml, Jepun 45cal dan Australia 180cal, so air Coke Malaysia consider sihat kot hahah and halal juga...:)
Sebenarnya kalau kita ada hobi yang jenis kumpul-kumpul barang ni kita kena maklumkan kawan-kawan dan saudara kita, sebab apa tau sekurang-kurangnya kalau orang nak bagi souvenir diorang tak pening nak pikir...memudahkan dan chances nak dapat barang free tu yang penting hahahah..:)

Pinggan Coca-Cola edisi terhad

p/s Hobi mengisi masa senggang terapi juga :)

1 comments:

Nadot said...

sama la.. hobi tido jugak.. plus makan... heehehe..
best tul kumpul barang coca cola...slamat mengumpul! ;)

Post a Comment