Saturday, August 7, 2010

Anna Chapman

Salam,

Bagun awal pagi ni terus buka KOSMO! terbaca mengenai seorang spy Russia ni...
Badan mengiurkan,cantik,bijak dan yang pastinya setakat nak belasah orang tu no halnyer....nama spy kan KGB spy...


Anna Chapman

Cantik tak Spy KGB..

Anna Chapman, otherwise known as the "Lady in Red", made headlines in June of 2010 when she was accused of being a Russian Spy along with nine other co-conspirators. Chapman, who was 28 at the time of her arrest, held a Masters degree and ran her own online real-estate business.

 Jom kita layan gambar-gambar menarik Anna...huhu


Yang gambar bawah ni...pada yang bawah 18 kena minta kebenaran mak ayah yer kalau nak tgk....oppsss

 

Sebenarnya aku bukan nak komen sangat pasal Anna Chapman ni...tapi aku sebenarnya aku nak persoalkan kenapa akhbar KOSMO! nak highlight pasal cerita minah pengintip ni...pastu kalau korang baca statement kat cerita tentang minah ni dalam KOSMO! memang agak memualkan...pada pendapat aku larrr....

Pertama tajuk satu hal 


Tu aku ambik gambar dari KOSMO! Macam tabloid murah sangat...nak tarik pembaca supaya beli...
Pastu cuba korang baca bait-bait ayat dari KOSMO! ni...
“Kami mabuk. Apabila dia memasuki bilik saya, Anna mula menari tarian bogel dan saya berada di atas katil. Dia mempunyai tubuh yang amat menarik dan tidak memakai seluar dalam. Dia tahu apa yang dilakukannya,” kata pelajar itu.

"Kami duduk dekat kolam dan berbual selama berjam-jam, kemudian berkongsi ciuman penuh ghairah. Kami bertukar nombor dan berjanji saling berhubung ketika saya pulang keesokan harinya,” katanya yang menyifatkan wanita itu agak misteri.

Apa pendapat semua...macam tabloid lucah murah ?...
Perlu ker nak siarkan berita-berita seperti ni...aku yakin lepas saja berita ni dibaca oleh budak-budak yang dah advance kat seluruh Malaysia ni....pasti Google search mengenai Anna Chapman akan melonjak bagi minggu ni...

Bagi pembaca yang dah dewasa,matang pada aku takdak masalah kalau baca berita macam ni...tapi yang dirisaukan bagi adik-adik yang masih mentah ni....banyak lagi Idola lain yang boleh diketengahkan...Azwan Ali kerrr
Fikir-fikirkan.....tetiba aku nak emo pasal berita dari KOSMO! ni huhu....


5 comments:

Akram said...

KOSMO pun nk jadi mcm "Harian Seks" aka Harian Metro

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

tiba tiba aku terfikir akan satu conspiracy theory. mungkinkah akhbar akhbar seperti ini sengaja memaparkan cerita sebegini rupa, untuk mempengaruhi budak2 bawah umur, yang kuat rasa ingin tahu untuk tahu akan perkara2 seperti ini dari akhbar mereka. Apabila meningkat dewasa, akan cenderung ke arah jenayah dan akan memberi lebih banyak scoop kepada akhbar mereka??!?!??


conspiracy theory je...=P

Unknown said...

xfaham KOSMO je dok cakap sal anna..lain la pompuan tue dr malaysia..hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

selamat menyambut ramadhan cikgu zul.kosmo tu memang suka cerita panas je.nak tarik pembaca.akak tak suka kosmo.akak baca berita harian.

hentakbelipat said...

standrt surat kabar KOSMO lah..bende2 gini yang kasi rating tinggi

Post a Comment