Sunday, March 20, 2011

A pssion for Janggut : Anda yang mana?

Salam,

Pernah dulu skali masa temankan member makan duduk satu meja bersama-sama beberapa orang yang tidak aku kenal mengupas isu janggut.Kebetulan aku ni memang berjanggut misai semua..satu ayat dari sorang mamat ni buat aku tersentap....
 "aku tak suka orang yang bermisai janggut ni,nampak serabai ja geli aku."

Macam mana aku tak tersentap dalam ramai-ramai kat meja tu aku sorang ja yang berjanggut misai ni....aku bukan pernah kenal dia pun tak pernah jumpa pun..apasal nak cakap isu janggut camtu tak sensitip mamat tu..hurmmm.

 Meh kita tengok cikit pasal janggut.jenis-jenis janggut yang kita tak pernah tau..klik gambar untuk lebih jelas
Dari segi agama pun ikut sunnah...tgk sini Hukum Janggut

tapi apapun pendapat masing-masing terpulanglah nak bela janggut atau tidak...aku bela jugak janggut sebab dah ada bukan semua orang ada janggut....hahahah

Ok..smart tak hahaha...
info:Forum tentang janggut