Tuesday, March 22, 2011

Tahap mana ke Melayuan anda?

Salam,

Haha....sinis tapi ada betulnya....jom tengok video dari Melayu Singapura ni..
Kat Malaysia pun tak lama lagi jadi camnila terutamanya kat KL...






Tengok yang ni lagi best...budak Melayu kita la ni...Miera Liyana


Saat ditanya jika tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Kamelia Katrina memberitahu wartawan Galaksi, "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."
Ok amacam dah tengok gambar adik manis kat atas tu....jom terjah blog best ni...blog wajib baca Cursingmalay

p/s: pakaila macam mana pun yang penting confident...memang confident si Miera ni...hahaha

9 comments:

Wuucin Kimora said...

heee..org putih mkn belacan ...
hahahah ;D

Yuni Aisyah said...

peribahasa melayu mengatakan " tak kan melayu hilang didunia" tp skrg je kte dah lihat budaya melayu sudah smkin hapus...

Cik Ina minat Do do Cheng said...

akak suka baca blog tu. banyak realiti kat situ.

mye said...

apa nk jdi dgn ank bangsa mlayu kte?..
huhu

Mohd Ridhuan said...

confident ntah ape2 budak miera ni...
uuhhuuhuh

Ati Masrif said...

bab yg bercakap tu boleh ler di maap kan
di singapore tu depa dah biasa
ckp in english

tapi bab pic ke2
pelakon drama ntah sape2 tu
saje nk kontrovesi

mmg tak boleh dimaapkan
uhhh....malu org melayu malaysia oiiii!!!!!!

dyea irdina said...

melayu skrng ramai dah lupa diri..

faraHanAtiQahZaini said...

nmpak skit ke?? cm nmpk bnyk je.. hahahaha

Danial Ikhwan Jaafar said...

haha cikgu zul, marka saya melayunya terjaga elok. hahaha XP

Post a Comment