Monday, December 20, 2010

Oh Kawan!!!

Salam,

Dalam banyak-bayak kawan katogeri mana,tahap mana hubungan kita dengan kawan..


Kawan Lama
member-member yang kenal zaman-zaman sekolah,zman sama-sama makan nasi kawah,zaman U.kawan zaman cari lintah pun boleh masuk ketogeri ni masuk..

Kawan baru kenal
Baru jer kenal sebulan,seminggu,2 hari lepas

Kawan Baik
Memang kamcing ngan dia,boleh bercerita apa saja,bergosip,kuar tgk wayang sama,lepak minum-minum,pergi cuti-cuti pun nak dengan diaorang...

Kawan 'gitu-gitu' saja
Kenal tapi tak ambik kisah sangat hal dia..kekadang ada kekadang tak ada...tapi kalau jumpa kat mana-mana tegur jugak.

Kawan Makan kawan
Tak guna punya kawan,depan baik,belakang macam S***

kenangan bercuti dengan kawan-kawan :)

p/s: macam-macam jenis kawan kita jumpa sepanjang usia kita...
Anda ketogeri mana?

15 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Bab kawan, ni susah nak cakaplah. Akak ni berkawan tak ramai. Bagi akak tak de kawan yang dapat memahami perasaan dan situsi kita yang sebenar. Akak berkawan dengan orang, biasa-biasa je, tak terlalu rapat.

whitecappuccino said...

Akak suka ramai kawan..ada ramai kawan..macam2 kawan juga..mereka buat akak gembira..tapi ada juga yg pernah buat kita sedih..tapi itulah asam garam berkawan..

Hezesuze said...

kawan lama
masih ada sbb sume duk area klang jek hehe

kawan baru kenal
mostly kawan bloggers hehe

kawan baik
till now masih tercarik2 haha

kawan gitu2 jek
kawan di alam maya yg dah ketemu huhu

kawan makan kawan
so far alhamdulillah xde lagik kawan camgini & weols bukan le jenis kawan makan kawan huhu

ermm xtau nak kategori weols dalam kategori mana tapi yang penting weols mmg suka berkawan kira xleh idup tanpa kawan hohohoho

Jumir said...

Org ni...kategori kawan yg menghargai kawan. Kalu baik...mmg kawan baik sesungguh hati. Nama bestfriends....MsTips(http://blog-tips-kurus.blogspot.com), Rozita, Marzaliza, Zaidah, Jang, Zura, CC, Norman....ramai...! Bertuah ada kawan macam depa.

Zullism said...

kakina:samala kita sya bukan ada ramai kawan pun..yang gitu-gitu ramai..hehe
suze:wahh..nampak gaya macam suze seorang yg peramah jer...heheh
whitecup:akak memang camtu lumrah berkawan..kekadang ngan kawan baik kita leh gadoh
jumir:ramai kawan baik yer...tak banyak sikit pun tetap menghargai kawan..:)

Aizuddin Hanis said...

kawan y baik adalah kwn y same gembira dan mngis bsma kte..

Aizuddin Hanis said...

p/s : ‎( A H 7 ): Bagaimana Membakar Kalori Dalam Badan?

✿nenek moden✿ said...

err..takut mau kawan...

Ati Masrif said...

salam zul,

lihat juga mcmana org yg kita nak kwn
baru kak ati boleh kategorikan kwn yg
bagaimana pula

eh..yg mana satu zul tu..konpius..

Zullism said...

kak ati betol2...gambar kat atas tu semua kawan2 saya..saya jurufoto :)

Syeeda Sobbihi said...

zul, wlupun ramai kwn tp kdg2 kite rasa keseorangan. haa camne nk jwb tu??

toyolkiut said...

kawan di alam maya..

qieranna said...

kdg2 bila kawan tu dpn mata kita tak endah pun..

bila dia dah pergi selamanya br kita rs kehilangan n rs tercari2 kwn tu...

penah tak rs mcm tuh??

Zullism said...

toyol banyak ja kawan kat sini
qierana:betol tu kawan bila takdak baru nak terasa...

Bateri AA said...

kawan makan kawan! minta dijauhkan! sbb menyakitkan. :)

Post a Comment