Monday, December 27, 2010

Workplace Politics dan polisi baru

Salam,

Masih berbaki 1 minggu lagi sebelum bermulanya politik era baru...

Bukan politik negara yang aku masksudkan tak minat pun pasal tu tapi politik tempat kerja.Bab politik tempat kerja ni memang paling aku malas..nak tak nak sebagai ahli organisasi aku terlibat sama..cewaah.
Bila nak mula kerja ni macam-macam pikir...politik budak-budak,politik mak ayah,politik cikgu cikgi,semua masuk dalam masalah politik yang aku kena mengadap untuk 2011 nanti...well prepared for the challenges huhu..
Demi anak bangsa  aku kena hadapi jugak heheh...


Polisi kerja  tahun ni.
taknak dah gosip-gosip,kurangkan membebel,selamatkan diri sendiri,
siapkan kerja secepat yang mungkin,menghormati rakan-rakan,
dan yang paling penting selalu senyum...harap-harap semua boleh buat


credit to: Chicken soup
Stress Management At the Office

p/s: Anda politik yang mana ?

8 comments:

Encik Ska said...

New boys :) haha

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Betul apa zul cakap.kita kerja ngan organisasi kerajaan, tak semestinya kita kena terbabit sekali ngan hal politik.

Kalau kita campur adukkan politik ngan kerjaya,dah ada masalah besar kat situ

contoh alim ulama yang menceburkan diri dalam bidang politik, kita dah macam hilang respect.

Ati Masrif said...

semangat tu zul!

teruskan apa yg tak dpt dibuat thn lepas

Zullism said...

kak ina :halang dah respect ngan ustaz ustazah macamtu...huhusedih pun ada apa tujuan sebanar diaorang masuk politik tu...
kak ati..memang semangat membara nih..heheh

Hantu Kak Limah said...

yang polisi tak nak gossip tu..rasenyer...mungkin sukar utk dicapai kot...huhuuhu...

Botak said...

nampak sangat kuat bergosip dia ni..
hahahahaha.. :))

ENTRI TERKINI:
NIKE AIR FORCE 1 82'
KEBAIKAN MEROKOK..??

kuzito said...

hahaha...btol3...

♠QlätèriänKhälifä♠™ said...

hu...stended r...

Post a Comment