Monday, June 28, 2010

Entiti

Salam,

Pagi tadi dekat sekolah kecoh pasal sekeping gambar yang diambil oleh member aku ni..dekat satu tempat di daerah Bentong ni....(kem motivasi).....

Sekolah ada anjurkan kem motivasi untuk murid tahun enam....
Cuba amati gambar bawah....
Ada nampak apa-apa tak kat dalam gambar ni....yang kat dalam aluminum foil tu...kambing dok tengah kena panggang....cuba tengok betul2 kat belakang budak baju kuning tu apa yang anda nampak....haha....

Tengok dalam bulatan kuning tu....

mak ai...ada hantu....
terus naik bulu roma aku time tengok pagi tadi.....
dia dok tengok orang dok panggang kambing.....
Seram jugak neh.....
Biasa tengok gambar kat internet jer...ni member aku ambik sendiri gambar ni.....

Baca ayat kursi larrr sebelum tido.....

4 comments:

Zack Zaifull said...

imbasan je kot

Insan Jiwang said...

PERH.... best2... cuma kepala je xnmpak....

Anonymous said...

Banyak hantu di dunia....diklgn manusia pun ada hantu...be careful....(awek cun)

mier yuyu99 said...

seram.....hak3..
:D

Post a Comment