Friday, July 16, 2010

Love

Salam,

Hari ni dapat hadiah ' LOVE '.....huhu 
tak sangka plak hadiah ni dapat dari pokok kangkung yang aku tanam .....sayang jugak pokok kangkung ni kat aku yer....

Tgok tu...daun buat bentuk love tu......
Yerr la aku siram dia dengan penuh kasih sayang....waaaaa..... I love u too....hehe

3 comments:

kak ina mail said...

ni project sekolah ke , siap tanam kangkung bagai.pokok love tu pokok apa?

Zullism said...

pokok kangkung tanam kat umah saya la akak...pokok love tu anak pokok kangkung tu akak...baru nak tumbuh...

Insan Jiwang said...

yaaaa... anugerah alam kepada manusia yg pandai menghargai alam sekitar... piwett

Post a Comment