Wednesday, July 28, 2010

Sigmund Freud's Priorities Test (Ujian Keutaman Sigmund Freud)

 Salam,

Aku dapat test ni dari satu forum.....
Aku dah cuba benda ni...rasanya macam betul jer dengan aku...
Cuba tengok test kat bawah ni...

Sigmund Freud's 
Priorities Test


Lima perkara berlaku pada waktu yang sama.Dalam turutan mana yang akan anda dahulukan?

1. Telefon berdering!

2. Bayi sedang menangis!

3. Seseorang mengetuk  atau memanggil di luar pintu!

4. Hujan mula turun dan baju masih diampaian!

5. Paip air yang dibiarkan didapur dan airnya melimpah!

Dalam turutan manakah yang akan anda dahulukan? Tuliskan turutan tersebut dan semak jawapan di bawah bagaimana keputusan yang dibuat.



v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Jawapan

Setiap satu pilihan mewakili sesuatu dalam hidup anda..

Dalam senarai mewakili apa pilihan jawapan yang anda pilih tadi

1. Telefon mewakili Kerja
2. Bayi mewakili Keluarga
3. Ketukan dan panggilan di pintu mewakili Kawan
4. Pakaian di ampaian mewakili Wang
5. Paip air mewakili Percintaan

Pilihan turutan anda menentukan keutamaan dalam hidup anda...

Macam mana dengan pilihan korang.....sama tak dengan realitinya...huhu

Tengok ni akunyer test result....

3 1 2 5 4

Huhu...selamat mencuba...fikir-fikirkan... 



1 comments:

Syeeda Sobbihi said...

menarik! sy 3-2-4-5-1.. haha. sekadar suka2.

Post a Comment