Saturday, May 8, 2010

Insaf sekejap!!!!!!


Hari ni bagun pagi-pagi terus kemas bilik...ntah angin apa ntah aku ni tetiba jer rasa nak kemas bilik....sambil dalam hati dok merungut pasal bilik  yang sempit dah tak cukup ruang nak letak barang-barang....
Ubah perabot,susun balik bagi kemas...lepas kemas pun nampk mcm sama jer....sempit jugak...
"Sempit,sempit, sempit"
Waktu dok bersih-bersih tandas pulak,member aku panggil suruh tengok satu email ni...mungkin sebab dok tengok aku rajin sangat dok kemas bilik aku....
ni ha tajuk email tu...huh

Apartment in Hong Kong - lets be grateful for what we have..
hahah nampak macam kelakar pun ada tapi memang ada kena mengena dengan apa yang aku buat pagi tadi..
merungut pasal bilik aku yang sempit tapi bila tengok email ni terus rasa bersyukur dan insaf sekejap....memang rasa bersyukur sangat-sangat larrr....walaupun bilik tido aku agak sempit pada pandangan aku...tapi apartment kat Hong Kong tu lagi sempit....huhu macam mana tu nak bernafas pun sesak jer rasa....

Ni cuba tengok gambar-gambar yang aku ambik dari email tu....




 Apartment dia kat luar nampak cantik jerrrr.....








Adik tu siap senyum lagi...










Siap main mahjung tu.....



Sebenarnya banyak lagi pic yang lain....
Kalau nak kasi email nanti aku foward email...


Memang insaf larrr...bersyukur sangat-sangat......




2 comments:

Anonymous said...

mana amarca tu gambar tu la cikgu
hee saya nak tengok.

Anonymous said...

kenapa cikgu merugut bilik sempet tak boieh letak barang. shahrul 4b

Post a Comment