Friday, October 22, 2010

3 sepuluh !!

Salam,

Harini budak-budak masih menduduki exam penilai untuk akhir semester PKSR 2.

Aku baru nak masuk ke bilik guru selepas abis kelas...masuk jer tengok member tengah kecoh-kecoh pilih rantai leher dan rantai tangan...Huhhh apa tu nak jual ker...
aku pun sapa diaorang "3 sepuluh ker ?"sibuk-sibuk kan diri tengok....



Sebenarnya diaorang tengah menilai hasil kerja budak bagi exam pendidikan seni visual....macam-macam jenis rantai tangan dan leher yang budak-budak hasilkan...kagum aku...gabungan warna yang pelbagai dan kreativiti masing-masing...haha...memang kreatif.Nak beli manik-manik tu bukannya murah..gigih budak-budak ni...
Kalau aku ngajar budak-budak tu mau semuanya  dah dapat "A" tu....

8 comments:

si biskut said...

hmm..masa zaman aku sekolah langsung takde subjek nie..aku lebih suka berkebun atau bertukang.

kak ina mail said...

akak tak kreatif, kalau masak okeylah sikit.bab kraftangan memang fail.cantiklah rantai-rantai tu.warna okey

Hezesuze said...

oh dulu time weols ada kelas masak2 jek..huhu

Ati Masrif said...

ehh sekolah voke. ker ada buat rantai2 tu..
budak2 lani ni mmg minat

Syeeda Sobbihi said...

oh,ade ke subjek cmtu?? dulu klu tk salah saya, subjek ERT ada la.. hurm, cikgu zul ajaq subjek apa?

Zullism said...

kak ina:akak kreatif dlm hal mmsak..:)
kak ati&syeeda: skolah biasa jer...tapi subjek Pendidikan Seni Visual mmg ada ajar kraftangan
saya ajar science..budak2 skang memeng hebat macam2 blajar...

alinac lover said...

wow! smart lah~

♥♥syahadah♥♥ said...

eh anak akak pun kena buat test macam tu..buat rantai dari bahan2 terbuang atau lain2..tp tak reti..tgk macam gelang manik pulak..ish nak tukar lah..mcm senang pulak.

Post a Comment