Saturday, November 27, 2010

Aduh....lega!!

Salam,

Cuaca sejuk malam ni...sampai tadi dah petang,....maklum la bercuti pelak kat kampung.. nak sampai kampung pun singgah sana,singgah sini....
Akhirnya dapat sambung balik tugasan wajib...blogging..muahaha..dah 2 hari terbantut..takdapat nak blogwalking..jeguk member-member...sori yer...
Ni pun datang umah member guna wifi kat umah kampung takdak internet..terpaksa menagih simpati member2...hahah..

Fuhh lega dapat internet...lihat betapa pengaruhnya internet dalam hidup kita..dulu takdak internet tak kisah pun takdak sehari tak kisah pun sekarang takdak sehari dah tak senang duduk,tak keruan dah ni....alhamdullilah dapat sekejap pun cukup mauahaha...


Ok start balik blogwalking...komen-komen.... :)

10 comments:

whitecappuccino said...

salam zul..hehe..tak senang idup x dpt on9 walau sekejap ek?

princeduyong said...

hehe...lega skarang aaa...

Danial Ikhwan Jaafar said...

benar. pengaruh hebat betul. siapa cipta interneT? jom Google! XP

Ati Masrif said...

baru balik dinner..fuhh meletop perut..hehe

balik kampung...wah syoknya
makan ..pakai tersedia gitu..

kat mana kampung ni zul?

zikeryhassan said...

kalau takde internet mcm mana nak update blog kan

kak ina mail said...

Semakin improve sekarang ni cikgu zul.semoga success dengan dunia blogging.follower dah ramai dari akak nampak.khe khe

hans said...

haahaha
sama macam kakak den

P/S : Nak Jadi Artis Ker Nak Habiskan Belajar Dulu? Aku Buntu!

Ati Masrif said...

salam mlm isnin cikgu.

bz merayau di kampung
sampai tak sempat buat n3 baru ke

hari ni cuaca panas dong...

Hezesuze said...

beshnye ada kampung..huhu ishh sesaat tak on9 menggigil2 jari jemari weols hahahaha

mmg kuat pengaruh internet ni kan uols??

apezs shah said...

betol tu, saya setuju..
tanpa tenet asenya mcm xboleh nak hidup hehe..

apezs follow u here..;)

Post a Comment