Sunday, November 14, 2010

Aidid Mu'addib... You Know My Name -Adib vs AC.. I Support U

Salam,

Mujur aku tak kena tipu lagi...aku memang jenis yang suka mencuba benda baru dan mudah sangat terpengaruh..
Setelah baca blog Adib Mu'addib terus berasa lega..
Sekarang ni AC Mizal tengah stress ngan blogger Adib Mu'addib ni...sebab apa?
Senyum jerr tak stress pun!!!!
Layan blog Adib ni...

8 comments:

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

wow..menarik,.. :)

Ati Masrif said...

salam zul,

nanti kalau ada masa kak ati gi baca ..
today bz nak ambil report card anak..malam lak ada graduation day anak tadika..bz..bz...esok pun sama ..huhu

kak ina mail said...

akak dah baca.setuju cakap dia. dari dulu, akak jenis tak percaya MLM. atau skim cepat kaya.akak percaya tak de benda mudah, nak jadi kaya dalam dunia ni.akak percaya ngan busines contohnya jual kain ke kuih dan bermacam-macam yang kena berusaha ngan gigih.

Hezesuze said...

baru baca separuh sal gelang AC nie...huhu berani kan si adib tu....cakap ada bukti sekali huhu

tabik spring!!

Zullism said...

kak ati:hujung2 tahun ni cikgu bz parent pun bz hehe
kak ina:tula kak saya dulu time muda2 percaya dengan cepat kaya ni...serius nyesal tak sudah..takdak shortcut sebenarnya kalau nak kaya ni...
suze:memang hebat si aidib ni..AC pun kecut :)

chairooL ruLez said...

adib tu mmg ganaz bro..haha..wa bace e lak segale respond dye .. once dye responds kaw2, mcm2 action bodo si AC nih..siap ttup fan page dye lak tuh..hahaha...

Anonymous said...

Sapa yang masuk MLM tu pasal nak cepat kaya pastu taknak kerja lebih...pasal tu banyak org melayu jer yg tertipu.

pearl said...

memang benci dgn MLM skim piramid nih. Kerana bende alah nih lah byk orang melayu pinjam duit kat bank. Kerana nya lah jugak kawan-kawan lari. Kerana nya jugak lah suami isteri berbalah. Kerana nye jugak lah pemutus persaudaraan.

Post a Comment