Friday, November 12, 2010

Dalam 10 Cakap 1 Nombor

Salam,

Tak tahan gelak bila tengok diaorang menyanyi...lirik yang kreatif penuh dengan makna....

Dalam 10 Cakap 1 Nombor

Dalam sepuluh cakap satu nombor
Dalam hati aku ada apa aku cakap
Tujuh lu cakap ada tujuh keretaku
Siang dan malam enjoylah kerjaku
Aku nak menari janganlah lari
Dalam sepuluh cakap satu nombor
Dalam hati ada apa aku cakap
Lima lu cakap lima kali tambah nasi
Lima kali makan lima minit lapar lagi
Dia siapa lagi sedarlah diri
Siang malam kira duit jadi hobi,
Bangun pagi sampai lupa gosok gigi
Patutlah bau macam ikan basi,
Gaya pun gergasi
Tandori ,capati,Kentucky,
Itu semua mau makan
Ayam itik panggang,itu semua abang belikan
Ini makan minum sikit kasi kau team…..
Kalau tidak kita akan balik kutip tin…
Duit banyak lagi apa peduli..
Dalam sepuluh cakap satu nombor
Dalam hati akau ada apa aku cakap
Dari jauh ku tengok ingat beras punya guni,
Datang dekat baru tau ini minyak punya tangki.
Muka macam roti canai hangus,
Banding dengan ketam,ketam lagi bagus
Apa kau peduli duit banyak lagi...

p/s: Apa komen korang?

4 comments:

Ati Masrif said...

haha..lawaknya
elok jer lirik tu dgn lagu yek..
memang penyanyi ori ke..comel..montel..

Zullism said...

tak pasti la kak ati...yang pasti diaorang penyanyi local la...yang sorang tu memang comei...

Danial Ikhwan Jaafar said...

mantap je lagu tamil buat dalam bahasa malaysia. hehe mantap! XD

Zullism said...

setuju danial...cara menyanyi ikut stail lagu tamil..baru 1Malaysia..heheh

Post a Comment